ساخت سوئیچ خودرو

ساخت سوئیچ خودرو - بنز - بی ام و - هیوندا - کیا - مزدا - رنو - نیسان - تویوتا - ماشین های چینی و ...

ساخت سوئیچ خودرو

ساخت سوئیچ خودرو - بنز - بی ام و - هیوندا - کیا - مزدا - رنو - نیسان - تویوتا - ماشین های چینی و ...

سوئیچ کیا اسپورتیج

سوئیچ کیا اسپورتیج

در صورتی که سوئیچ کیا اسپورتیج خود را گم کرده باشید دو یا در هر صورتی آن را از دست داده باشید. نیاز هست تا  برای ساخت ریموت یدک برنامه کامپیوتری ماشین باز شود و براساس آن سوئیچ یدک کیا اسپورتیج ساخته شود. برای ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج حتماً از نیاز هست که به مراکز معتبر و دارای سابقه مراجعه نمایید.  خدمات سوئیچ کیا اسپورتیج به صورت شبانه روزی  و 24 ساعته در خدمت مشتریان است و آماده ارائه هر گونه خدماتی می باشد.

  • تراش کلید کیا اسپورتیج
  • ساخت ریموت کیا و ریموت یدک
  • تعریف ریموت جدید
  • ساخت کلید و ریموت گمشده کیا اسپورتیج
  • پاک کردن کد سوئیچ و ریموت مفقود شده کیا
  • تعریف کلید کی لس(keyless)  کیا
  • ساخت اسمارت کی(smart key)  کیا
  • کپی ریموت کیا
  • باز کردن درب کیا در کمترین زمان
  • ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج
  • کددهی ریموت کیا

قیمت ریموت کیا اسپورتیج

براساس مدل و همینطور خدماتی که برای سوئیچ و ریموت شما وجود دارد قیمت های متفاوتی نیز هست. شما می توانید در این زمینه با ما تماس گرفته و علاوه بر مشاوره و اطلاع از قیمت های ما براساس نوع خدمات مورد نظر شما نمونه های سوئیچ کیا اسپورتیج و همینطور نمونه های ساخت ریموت کیا را نیز در سایت ما مشاهده نمایید.

مرکز تخصصی نگین ریموت دارای دو شعبه در شمال تهران آجودانیه و غرب تهران مرزداران می باشد. این مرکز در زمینه کلیه خدمات سوئیچ و ریموت خودرو از ساخت – پرووگرام – تعریف – کددهی – تراش تیغه کلید و … خدمات ارائه می نماید. این مرکز علاوه بر اینکه خدمات خود را به صورت اینترنتی معرفی می نماید و دارای 2 شعبه ثابت در سطح تهران می باشد. دارای شعبات سیار در تمامی مناطق تهران از جمله شمال – شرق – غرب – مرکز و جنوب نیز می باشد. خدمات  که ساخت این مرکز تخصصی  با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ساخته می شوند تا امنیت خودرو کیا اسپورتیج  شما را تضمین نمایند.  مرکز تخصصین نگین ریموت بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمات رسانی می باشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به مشتریان است.

از انجایی که سوئیچ و ریموت خودرو خود را در طول روز بارها برای روشن و خاموش کردن مورد استفاده قرار می دهید.  اگر سوئیچ کیا اسپورتیج خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک خودرو کیا اسپورتیج هم همراه شما نباشد، می توانید با مرکز ما تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نمایند.  شما می توانید با مشاوران ما در زمینه مشکل خود صحبت کرده تا در صورت نیاز متخصص لازم در این زمینه را به محل شما اعزام نمایند. در صورتی که سوئیچ و ریموت شما برای روشن شدن نیاز به کد داشته باشد برای ساخت سوئیچ و ریموت یدک کیا اسپورتیج نیاز به  داشتن مدارک مالکیت خودرو می باشد.


ساخت سوئیچ سوناتا

سوئیچ سوناتا

  • ساخت سوئیچ سوناتا
  •  ساخت ریموت سوناتا
  • سوئیچ ، ریموت و کلید یدک سوناتا
  •  پروگرام ، تعمیر ، تعریف ریموت و سوئیچ
  • کددهی ریموت سوناتا
  •  پاک کردن کد ریموت سوناتا
  • باز کردن درب خودرو
  • تراش کلید سوناتا
  • کلید های ضدسرقت یا ایموبلایزر



قیمت سوئیچ سوناتا

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت سوئیچ سوناتا و ساخت ریموت سوناتا با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در رابطه با خدمات مورد نظر به شما مشاوره داده و براساس آن مناسبت ترین مبلغ را به شما ارائه خواهند داد. 

معرفی خودرو سوناتا

این خودرو از جمله مدل های خودرو هیوندا می باشد که توسط کمپانی کره ای تولید شده است. سوناتا دارای تیپ های مختلف GLS، SE، SE 2.0T ومدل های Limited، به صورت استاندارد و سفارشی می باشد. این خودرو در سال 2014 با ظاهری جدید رونمایی شد از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید جلوپنجره، طرح اطلاح شده سپر عقب، چراغ های جلوی زنون، چراغ های عقب LED و رینگ های 17 و 18 اینچی – پنل ابزار جدید، فرمان چرمی – سیستم مسیریاب ماهواره ای دارای صفحه نمایش 8 اینچی، صفحه نمایش رنگی رادیو، استفاده از فیبر کربن در تیپ SE، صندلی راننده مجهز به تهویه نسبت به YF های قبل فیس لیفت اشاره نمود .

ساخت سوئیچ چانگان

مرکز تخصصی نگین غرب با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن آماده ساخت هرگونه کلید یدک و ساخت سوئیچ چانگان فابریک و اورجینال برای شما عزیزان می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی کند. اگر هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای ایران از جمله تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شود با تماس شماره های 09124802295، 02122297397، 44299085، 44299069، 09385881754 از خدمات ما در محل خود بهره مند شوید.


باتری ریموت چانگان – قاب ریموت چانگان

شما می توانید باتری و یا قاب ریموت چانگان خود را تعویض کنید. براساس مدل خودرو خود از جمله CS35 و … ریموت های متفاوتی موجود می باشد. با تماس با مرکز ما می توانید از خدمات ما در زمینه باتری و قاب ریموت و قیمتها اطلاع پیدا کنید.

خدمات مرکز نگین غرب

بازکردن درب چانگان

تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی

تعریف ریموت و کددهی ریموت انواع مدل چانگان

ساخت سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک چانگان

ساخت ریموت چانگان

ساخت سوئیچ یدک چانگان

پروگرام و تعریف ریموت چانگان

ساخت کلید و ریموت گمشده چانگان

پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده

تعریف کلید چانگان

سوئیچ هیوندا سانتافه

خدمات مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب ارائه دهنده خدمات ویژه خودرو هیوندا سانتافه از جمله : ساخت سوئیچ سانتافه  – ساخت ریموت سانتافه  – تراش تیغه کلید – کددهی سوئیچ – پاک کردن کد سوئیچ – تعریف ریموت جدید – ساخت سوئیچ یدک سانتافه – پروگرام سوئیچ و ریموت – ساخت سوئیچ گمشده شما – باز کردن درب خودرو و … می باشد.



معرفی هیوندا سانتافه

خودرو هیوندا سانتافه  توانست در بازار ایران فروش بسیار بالایی داشته باشد و توجه بسیاری را به خود جلب کند.  طراحی هیوندا سانتافه به صورتی بود که اگر چه دارای موتور ضعیغی بود اما طراحی بی نظر آن علاوه بر این توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود توانست فروش بسیار نیز داشته باشد.

این خودرو دارای امکانات بی شماری می باشد و سواری نرمی دارد و با موتور  2 لیتری توربو  در بازار های جهانی عرضه شده است . از جمله رقبای این خودرو می توان به  مدل سونتو از خودرو سازی کیا – رو4 از خودرو سازی تویوتا – کولئوس از خودروسازی رنو و ایکس تریل از خودروسازی نیسان می باشد.